MåNdAg - Idag Kändes Det!!!

Idag kändes det verkligen ! :( Usch, men det hade gått super bra!
Ja jag pratar om dagis, shit vilken ångeeeest jag hade imorse, eller ja jag har haft det hela jävla dagen på jobbet!
Men allt hade gått sååå bra, hon hade ätit bra och sovit 3 gånger!
Hahaha :D Våran lilla gofis <3
Så det är nog bara en själv som är så nojig och vill ha kontroll hela tiden! Men så skönt att allt gått bra.
Jobbar månaden ut sen blir det nog ledigt en månad och sen får jag nog komma tillbaka och jobba igen,
så då får barnen va hemma med mig igen!
Underbart!! <3

Om man ändå kunde gå hemma och va hemmafru, vore fan inte så illa!
Men snacka om att jag skulle bli rastlös, jag älskar och jobba!
Man får ju träffa nya människor hela dagarna och man kommer ifrån familjen lite och hinner längta och sakna dem, man uppskattar nog varandra på ett helt annat sätt när man inte ses 24 tim om dygnet!

Nu håller jag på att rensa som en idiot!
Bort med det gamla och in med det nya!! =)
Även om man kanske inte har så mycket tid på sig på kvällen så hinner jag lite iaf!!
Blir ju tidiga kvällar och tidiga mornar nu när man börjat vardagen igen!!
Och vet ni vad, Havanna sov sig igenom heeeeela långa natten inatt, Överlycklig Mamma <3

NU ska jag mysa med mina fina innan det är dags för sängen!
Kram på er <3

<3 MINA <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, din blogg är så mysig. Blir alldeles glad av den!

2012-02-06 @ 20:59:19
Postat av: suss

åhh min fläta på thilde :) hade hon den kvar ända till kvällen :D nu blev jag glad :)

2012-02-07 @ 00:00:53
Postat av: Jonna

Va fina dina töser är, saknar er ! :) <3



2012-02-07 @ 15:58:56
URL: http://jonnacecilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0