En Vanlig Måndag

Då var målandet klart!! När jag ändå höll på med lampfötterna målade jag den sista stolen till köksbordet inte en dag försent! Hahaha
Idag var det -13 när vi vaknde och jag som hade planerat in lite pulkaåkning,
men NEJ stannade inne och elda lite istället.
Småpysslat lite och efter lunch kom Pappa och hämtade Thilde för en eftermiddag i badhuset!
Så då åkte jag och Havanna och hälsade på grannarna (på andra sidan stora vägen) Elin och Ofelia.
Väl hemma gjorde jag ett ryck, mängder med tvätt i vanlig ordning! Va fan kommer allt ifrån, när man väl är klar då börjas det igen! Phu
Så en enkel vanlig hemmadag slutade med ett trevligt samtal från Sofia som nu äntligen fått sina lilla familjemedlem Julia =) <3
Så söt!
Nu ska jag hopp i säng!
God natt Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0