HEJ 2012

Vi firade in det nya året tillsammans med Familjen Ringberg!
God mat, gott att dricka och trevligt sällskap!
Perfekt slut på året som gått, och perfekt inledning på 2012

Barnen Nyårsfina <3
Dock inte lätt att ta kort på en nästan en 1 åring, 3 åring och 4 åring!
Fullt upp hela tiden, så fick passa på när dom satt i soffan.


Fick även den finaste orkidén jag någonsin skådat av Fam Ringberg <3
TACK!!!

Här inleder vi 3 rätters middagen, som var det godaste på läääääänge!
Peter och Carri stog för matlagningen, helt utsökt!
Toastskagen
Oxfilé på planka
Saffrans pannacotta & Vanlij/lakrits pannacotta!
=)

Barnen lekte och kikade på film, så höll dom på hela kvällen!
Vi vuxna spelade lite sällskapsspel och hade riktigt mysigt.
Sen var det dags för att skåla in det nya året, vi skålade in det tillsammans med grannarna mittemot och grannarna på andra sidan korset ;)
Ett mycket vackert fyrkeri stog vi för som varade i hela en kvart! =)
Sen slocknade barnen och då avrundade vi kvällen!
Jag fastnade dock framför tvn fram till kl 3 innan jag bestämde mig för att sova!
Christian han vart nerbjuden till grannarna för ett dopp i baljan!!

Nu blickar vi framåt till massa nya möjligheter !!
Ska ge er en tillbaka blick på 2011 sen, så fort jag har tid och lust att sitta här..

Hoppas ni får ett fantastiskt år och att ni kommer fortsätta följa min blogg <3
Och TACK till er som läser.

Kommentarer
Postat av: Chrissie

Höll koll på djuren under 12-slaget,så därför syndes jag nog inte till:-) God Fortsättning!!! Året hade ju kunnat börja bättre än med ösregn:-/

2012-01-02 @ 11:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0