Im A Live

Japp jag lever, vi lever :) inte blivit mycket bloggande dessa dagar! Fullt upp med jobb och när man väl kommer hem vill man bara mysa och umgås med familjen.
Ihelgen har vi bara tagit det lugnt! Men söndagen spenderade vi i kupolen hela familjen, dock vart det bara en snabbvända/stressvända dit då vi skulle på första babysim träffen!
Men Christian kom hem med lite nytt (vilketcar behövligt) jag underhöll barnen medans han shoppa :) haha brukar det inte à tvärtom?
Men vi fick även med oss två nya tunikor till barnen, skor och sen köpte thilde dansskor och armband!
Själv hann jag som sagt inte titta någonting... Men men!
Sen stressa vi hem för att packa inför babysimmet, Thilde var vid Charlie och lekte under tiden så då kunde även Christian bli med på simmet! :)
Havanna gillade det och vi ser framemot nästa söndag.

Nu ska jag ta mig en kopp the och invänta familjen annorlunda, äntligen ett program helt i min smak!
Kram på er <3

Thilde i hoppborgen på kuppan i söndags. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0