Jobbar & Står I

Herrejösses va dagarna springer iväg!!! Imorgon är det freeeedag ska bli skönt med lite ledighet, men klagar inte på att jobba! Det är så förbannat skönt och kul.
När jag kommer hem från jobbet, är det skinande rent i huset, Älsklingen har verkligen lagt manken till min lilla hemmafru! kan faktiskt erkänna att det är renare i köket än när jag städar ;) Haha då är det fan illa!!
Han har städat bakom spisen, ugnen och fläkten! Hallå? Vad hände med min karl, Duktig är han iallafall. 

Och inskolningen för Havanna? Jo tack det går bra, hon har funnit lite lekkamrater och trivs jätte bra!
Skönt att det funkar, känns lite konstigt att jag inte skolar in henne men samtidigt kul att Christian gör det då jag fick skola in Thilde.
Tycker det är kanon härligt att Christian kan få lite tid med barnen! Han fixar på morgonen får iväg dem till dagis sen hem för lunch och sen vila och sen eftermiddagslek tills jag kommer hem!
Mäkta stolt ska ni veta!! 

Nä nu ska jag fixa det sista innan det är dags för sängen!
Upp tidigt imorgon för jobb igen, sista veckodagen innan helg väntar!
Föresten måste ju bara säga att jag fick förlängt till sista februari =) Tjoho!!!
Mina fina!
Älskar er mest 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0