Knåpar Ihop Ett Inlägg

Hallå på er, här blir det inte mycket bloggande. Har tänkt nu i flera dagar att nu ska jag ta mig tid och sätta mig vid datorn och skriva ett inlägg, men sen glöms det bort eller hinns inte!
Men har iallafall mycket att dela med mig av!!
I Torsdags hade vi julfirande med Christians sida av släkten! Vi vart bjudna ut till Råbroviken hem till Jonny & Anette på tacokväll/julfirande :)
Vi var en hel drös med folk! Närmare bestämt 33 pers!! (Jag, Christian, Thilde, Havanna, Jonny, Anette, Jörgen, Susann, Robin, Alex, Maja, Madde, Andre, Alice, Kurt, Lena, Johanna, Amanda, Jenny, Daniel, Marina, Janne, Tim, John, Elin, Viktor, Amanda, Hector, Hanna, Johan, Ebba, Gunvor & Kalle.)
Och alla skulle ha med sig en julklapp för oss vuxna till ett värde av 50 kronor som skulle lottas ut!
Riktigt kul, alla fick massa roliga och tokiga saker! Jag fick en stressgubbe (gjord på mjöl) och Christian fick en ljuslykta och ett ljus från CULT! As fin!
Barnen fick självklart öppna sina julklappar först innan vi fick så dom hade något att sysselsätta sig med =)
Madde agerade tomte och skötte det galant!
Thilde fick super mycket fint, blandannat en spark, en helt egen =) Snacka om glad tjej!
Havanna fick mycket fina kläder och leksaker..
TACK ALLA <3
Sen var det dags för Tacos och efter det vart det en riktigt göttig efterätt! =)
Mätta och belåtna tjålades de för fullt, barnen härjade, en del badade i bubblet och en del mest bara va!!
Vi drog hem vid 11 tiden då Havanna var helt utslagen!
Tack för en toppen kväll!
Fredagen spenderade vi med lite pulkaåkning tillsammans med Sussie och Amanda med familjer =)
Trevligt, dock skulle vi ta och grilla korv ute med planerna sprack och vi fick mumsa inomhus istället! Men lika gott för det!
Sen blev det en hemmakväll, fick besök av Bästa Sandra som kom hit en sväng och blev kvar rätt sen då vi bestämde oss för en bastukväll!
Typ första gången jahg bastar och vi har bott här i 4 år! Hahaha men jag är inte så jätte förtjust i att basta.. Men mysigt var det, gott att dricka och äta och sen ansiktsmask på det =)
Fint!
Sen har vi mest bara varit hemma och slappat, fick kaffebesök igår av Amanda och Johan och efter det vart de kvällsis sen drog jag ner til Sandra för tjatterkväll!
Åt gott och tjålade om allt! sen drog vi en repa på stan bara för att!!
Idag har vi haft en sån där tråkig hemmadag med tvättning, och renbäddning i sängar!
På em fick vi besök av Peter och strax efter det kom grannarna Kim och Melina och hälsade på. Barnen lekte och hade det jätte skoj! =)
Slänger in en favvobild på mina fina <3
Oj nu vart det ett långt inlägg!
Ska försöka bättra mig med det här med och blogga!
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0