KvällsKaffe

Förbannat skönt med frisk luft! Dock vart det ingen lång promenad, som planerat! Eller ja hela kvällen vart inte som det var tänkt! Men men......
Stannade till vid Svärmor för en kaffe, eller ja 2 vart det!
Traskade sen hem, tänkte ta en runda runt byn men det är ju total bäcksvart här! Så drygt, och jag som är mörkrädd! Sikken tur att jag hade med mig en ficklampa!
Idag blev det ännu en hemmadag!
Fick iallafall lite snabbbesök av Jossan och Leo =) Alltid upppiggande med besök av vänner <3
Får se vad morgondagen bjussar på, ska iallafall ta oss ut och härja i snön lite pulkaåkning är ju aldrig fel!
Passa på nu när vi har snö, men jag kan tycka att snön kan försvinna snart! Tyckte det var rätt skönt när det inte var snö, dock kunde det ju vart lite mer snö under jul och nyår!
Nu babblar jag igen!! =)
Dags att hoppa i säng!
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0