I ett jag som jag inte är!

Till jobbet och vände idag då, vilken grym huvudvärk, ledvärk, yrsel, flimmer framför ögonen jag har!
Jag är nästan aldrig sjuk, men detta vette sjutton vad det är?
Läkaren 14:20 uaf och hoppas på bra hjälp!

Började i torsdags kväll, sängliggandes och gick och la mig tidigt vaknade upp och det kändes som om jag blivit överkörd av en bulldozer.
Men efter lite frukost och kaffe gick det över, lördagen spenderade jag halva dagen med att ligga i sängen!
Turen jag hade var att Sussie ville låna Thilde med ner på stan.
Och Havanna skulle sova middag så då fick jag sova ett par timmar.
Tack Sussie för det =) Även fast du hade tänkt låna Thilde iallafall <3 Thilde hade blivit lovad att Sussie skulle va den första som köpte hennes örhängen, och titta vilka fina hon valde.

Rosa diamanthjärtan till en riktig Prinsessa <3

Lördagskvällen spenderade vi med att käka tillsammans med S&T på china, Thilde blev med men Havanna fick spendera någon timme med Sandra under tiden.
Tack för en trevlig kväll vänner :)
Måste ju också passa på att gratta Sussie & Totto till giftermålet på självaste nyårsafton <3
Glad för eran skull <3

Igår kände jag mig pigg när jag vaknade för en gångs skull, inte så där överkörd eller seg som jag har gjort det senaste dagarna!
Så vi bestämde att vi skulle hitta på något hela familjen.
Sagt och gjort vi packade badkldäerna och åkte till badhuset hela familjen och vi fick även sällskap av Sussie, Totto & Thindra :D
En super kul dag, som vi måste göra om snart igen.
Lycka är väl när man hittar tillbaka till något gammalt som man kan lappa ihop <3

En bra helg trots mitt huvud och mina leder :/

Nu ska jag vila lite mera så jag orkar!
Har nog aldrig varit så här orkeslös!

Kram, Puss & på återseende kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0