Söndag

Dagen började med att vi slöade i sängen lääänge :-) innan det var dags för gröt frukost!
Röjde undan lite innan vi for till Borlänge.
Hittade faktiskt ett linne och en tröja och leggings till mig. Wow, jag som är helt lost i hur jag vill klä mig just nu!
Usch, ingen inspiration alls! :/ blir mest till barnen som vanligt!
Och idag fyndade jag på POP åt dem ;)
Nya vindstoppers och mössor, 💗

Snygga va ? ;)

Ni får även en din bild på tjejerna som syskonmatcha idag ;)
Så kul när dom kan ha lika kläder
Mina fina ❤

Har även firat min lillebror som fyllt år, 8 år! Hallå vart tog min lilla lillebror vägen, stora killen nu ju..
Massa tårta och fika vart det såklart!

Nä nu far jag till Alexandra och färgar håret!
Tjingeling på er

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/524324/images/2012/pic_206909046.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/524324/images/2012/pic_206909078.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0