Äntligen Helg!

Idag kan jag lova att det var skönt och vakna upp och inse att det var freeeedag!! Halleluja!
Det enda som stått på schemat på jobbet idag har varit trappstädning! :/ Phu! Men nuså har vi kommit ikapp lite vilket känns okej inför nästa vecka.

Efter jobet åkte jag och hämtade kusin Hector (som vi passade nån timme för A&V jobbade) sen vidare till grängesberg och hämta Thilde och sista dagis stoppet var Havanna.
Väl hemma blev det lite mellis sen vart det full ös medvetslös, Sandra kom förbi och hinka kaffe med mig! Kändes att jag bara druckit en kopp idag för usch vilken huvudvärk jag haft!! :/
Sen kikade även S&T förbi och strac därefter kom Amanda och Viktor då blev det tacos och sen fick barnen härja, dock var Havanna dö grinig! Märks verkligen att hon går på dagis och vill sova i tid! Men när jag la henne hade hon då ingen lust och sova så hon fick komma upp och måla lite med oss andra innan hon sov!
Sen har jag och Amanda suttit hela kvällen vid varsin målarbok och målat!! Hahaha Tänk att det kan va så kul.
Imorgon jobbar Christian och efter det får vi se om vi ska hälsa på Therese, Johan & Alma.
Hoppas på bra väder, för nu är det ju riktigt ruggigt ute :( BLÄ!
Vill ha tillbaka värmen NU!!
Nä gud vad jag tjålar, hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0