Hallå i Stugan!

Här har det varit dött i ett par dagar, men har liksom inte haft eller tagit mig tid att sätta mig här!
Jobbar och stått i och när man väl kommit hem från jobb och dagis så har jag bara velat myst med flickorna och sen har det varit dags för kvällsmat och sen sängen.
Det är väl typ så hela veckan sett ut.
Fast i torsdags jobbade jag bara 6 timmar så då var det bara att hämta barnen från dagis sen hem byta om och packa lite matsäck och åka in till stan och leka i stora lekparken!
Uppskattades verkligen och det är ju roligare nu när Havanna kan gå, hon har ju börjat gå utomhus nu med skor och ytterkläder vilket hon inte gillat förut, då har hon mest gnällt och bara velat gå in.
Men nu är hon super duktig!

Idag har vi spenderat dagen tillsammans med bästa Carro och sen alla barnen på stan, kollade in loppisen på folkets hus (vilket inte hade någonting att komma med) så vi traskade vidare upp på stan.
Hittade lite smått och gott till tjejerna, nya överdelar och sen köpte Thilde klister örhängen, ringar och sudd (som hon samlar på).
Jag och Carro införskaffade oss en varsin kaffetermos/mugg =)
Helt underbart!
Den kommer användas flitigt!!!
Vi hann även med en fika på åhlens restaurangen och sen gick vi till biblioteket på lördagspyssel =)
Barnen härjade och hade det riktigt kul. Havanna hon var högt, lågt och överallt! :)
Som det ska va då!
Sen bestämde vi oss för att åka hem till oss och njuta av sooolen, så skönt nu när snön smält på altanen!
Vi grillade korv och njöt av "våren" som kommit, barnen tyckte det var mega kul att dom kom in i lekstugan och nu och kunde leka där.

Nä nu ska jag återgå till mitt målande, håller på att måla hyllor som ska upp i köket!
Kommer bli kalas bra, bild kommer när det är klart!

Ha en forsatt bra lördagskväll!
Kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0