Hur gör ni ?

Jag har en liten fundering till er som har barn på dagis!
Hur gör ni med kläder, dagisväskor och allt som hör till, packar ni det eller fixar eran sambo det på morgonen innan det är dags att fara till dagis?
Här hemma packar jag väskorna dagen innan och tar fram kläder.
Det är absolut inte för att jag inte vet att Christian inte kan UTAN just för att det ska gå lite snabbare på morgonen.
Eftersom vi har en stor tjej i det här huset som allti har klädproblem varje morgon och då underlättar jag det lite för C :)
Visst är jag snäll ;)
Men min undran hur gör ni?
Har fått en uppfattning som om att det är fler föräldrar som gör som jag?!?!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Beroende på vad det är för aktivitet/dag. Så packar och lägger jag fram dagen innan! Dock behöver min son gå upp väldigt tidigt för att "vakna till" Så oftast så fixar jag det samma morgon, då jag inte klarar av att bara sitta still all överbliven tid =)!

2012-03-31 @ 13:54:40
URL: http://bogstromsvitadarhus.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag packar aldrig väska åt mindie. skulle det hända en olycka så finns det extrakläder på dagis. jag tar sällan fram kläder dagen före heller men det gjorde jag när jag jobbade och skulle upp tidigare. Mycket smidigt då. :)

2012-03-31 @ 18:15:57
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

-Plockade jag inte fram kläder till våra barn på kvällen, så gick dom nog nakna till dagiset morgonen där på :D

2012-04-05 @ 21:23:53
URL: http://lillamochhulkenh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0