Mitt i veckan, Snart FREDAG!

Vilket underbart väder vi haft idag, det spritter i hela kroppen när solen lyser och värmer!
Nu HÅLLER jag tummarna på att våran äntligen är här.
Idag har jag jobbat fram till lunch sen åkte jag förbi Amandas butik, vitt & vackert och hälsa på.
Men kom inte ut tomhänt därifrån inte!
Detta följde med hem =)

När vi kom hem så öppnade jag balkongsdörren på vidgavel och laddade kaffebryggaren inför besök av Amanda, Viktor och Hector.
Självklart bjöds det på gofika också, =)
Barnen lekte och vi njöt av den lilla solen som var kvar!
Efter det vart det kvällsmat vid Svärmor.

Här får ni lite bilder från söndagen då vi var ner till Svärmor och hälsade på!
Amanda, Viktor och Hector kom också dit och barnen lekte och hade det grymt kul på minfältet ;) Hahah !
Sen vart det korv och hamburgar grillning, smaskens!
Och efter maten gick vi in för fika.
En härlig dag!


Hecke & Hatti <3
Thilde leker att hon mjölkar kossan, och Ebba krattar hö =)
Dom där busungarna har en livlig fantasi ska ni veta!

NU ska jag ta och hoppa i säng, ny dag på jobbä imorgon!
Sov gott på er.

Missa inte att kolla in BLOPPISARNA
Min
Sussies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0