Så Mycket Men Så Lite

Jag vill måla en massa, tapetsera, pyssla, sy och trixa!
Men inget händer, jag har en massa ideér men ingen ork!! För det är annat som jämnt måste fixas här hemma!
Tvätt, diskning, damssugning, städning JA tamefan allt det där!
Jag hinner aldrig göra det där lilla extra som kanske att sy eller att måla!
Det är samma visa varje dag! :/ Man går i en cirkel känns det som, men det är ju så här vardagen är!
Men i långa längden blir det ju så förbannat tråkigt!!
SÅ nu har jag gnällt av mig lite!
Föresten så måste jag ju också skriva att ni är riktigt dåliga på att kommentera, nu fick jag det sagt också!!!

Nä nu ska jag handtvätta åkpåse dynan IGEN som Havanna kissat ner! Dam it!!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ska du gnugga dyna igen ;);) SÅ öppen behöver man inte vara på bloggen ;););)

2012-03-18 @ 09:47:13
Postat av: sofia

Man får gnälla av sig så där ibland, det gör en bara gott.. har jag märkt hihi!

2012-03-18 @ 21:01:50
URL: http://sailorjack.bloggplatsen.se/
Postat av: Jannike

Varför handtvättar du dynan?

Jag har ju enbart sittdynan, precis likadan som den som är till åkpåsen, och jag tvättar den ofta i 40 grader! :)

2012-03-19 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0