Tänder På G & Gummi Gummi Stövlar!

Här hemma har vi en gnällig 1 åring! Inget duger, och gnuggar nappen som en tok i munnen och allt som hon får tag i åker in i munnen! Snorer rinner och hon är inte riktigt 100!
Men annars är det fullt ös här hemma som vanligt i våran knasiga härliga familj <3
Thilde var mega glad idag när hon kom hem och fick syn på H&M paketet som äntligen kommit!
Det bästa var ju kittybikinin, och det första hon sa va - Mamma du vet väl att jag ska ha den här på mig till dagis imorgon va? Det är väl okej va Mamma? Hahaha tokungen <3

Havanna har fått sig ett par gummistövlar idag så ni kan ju gissa vad den damen haft för sig på kvällkvisten,
sko fetisch som hon har ;)
Lilla skruttibang bang unge <3
Du är då en för härlig underbar unge, Älskar dig!
Thilde hon har spatserat omkring i sin bikini hela kvällen, AS mallig ska ni veta ;)
Kolla in snyggingen, bikini och gummistövlar det är grejer det ;)
Du är då en för härlig underbar unge <3 Älskar dig!


Mina tjejer slår allt i världen <3
Vad vore jag utan er mina knasungar

Nä inta soffpositionen då!
Hejsvejs, och kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Therese w

Vad bra att hon kunde ha stövlarna=) Hoppas hon kan ha dom lite längre än vad Alma kunde! Och vad roligt att du blev nöjd med allt!

2012-03-05 @ 23:06:56
Postat av: Marih

Sötisar!

2012-03-06 @ 20:27:27
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 02:10:32
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0