Tokendär Ensam Kväll!

Thojo här sitter jag en lördag helt ensam! Tanken var att jag skulle ha hittat på något ruskigt kul!
Men planerna kör vi på till nästa helg!! =) Tjoho va jag längtar ska ni veta!!!

Sambon är iväg till grannen och bastar och jag har myst med barnen innan sovtajm!
Idag har jag och Havanna varit hem till Jossan och Leo och haft playdate, en väldigt rolig en.
Vart massa gofika och bebislek, de ni ;) !!!
Thilde var med dagiskompisen Lisa till badhuset, och ni kan ju gissa om hon haft det super duper mega kul!
Dom stannade kvar en stund här vid oss efter badet och lekte lite.
Dom där donnorna har ett redigt humör båda två, bestämda ska ni veta! Men är så himla kul att hon hittat förhoppningsvis en vän för livet!
Sen efter att dom åkt packade vi in oss i bilen och åkte hem till Amanda, Viktor och Hecke och lekte lite.

Jag har spenderat kvällen med att ta tag i all rentvätt som hunnits tvättats upp nu!
Diskat och rensat lite. Ska ut mer på BLOPPIS bloggen nu under kvällen!
Hoppas ni inte missat den, vill du kika in gör det  HÄR
Och om du vill kika in på Sussie så gör du det HÄR
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0