Torsdagen

Tröttare än tröttast så ska jag snart krya ner i sängen och ladda inför jobb imorgon!
Havanna är mycket bättre och vi var ju till vårdcentralen och dom konstaterade att det endast var en vanlig förkylning! Lättat mammahjärta vill jag lova!!
Havanna gillade verkligen att röja runt inne på VC och all personal stannade upp och gav mig så fina kommentarer om våran lilla sötnöt.
Sen var det ju dags för stick i fingret och då trodde jag verkligen att det skulle bli ett illvrål, men ACK så fel jag hade hon sa inte ett knyst! Duktig tjej <3
Hon fick en liten groda som "plåster på såren" Sen fick hon även plåster på fingret där dom stack men det gillades inte kan jag lova, hon vart sur och skulle skaka av sig det =) haha vilken syn!
Om jag ändå hade filmat och visat er. Vi skrattade allihopa inne i provrummet..

När vi kom hem vart det lunch och vila sen kom Sandra på besök!
Efter det packade vi ihop oss och åkte till Grängesberg hem till barnens Gammel farmor och farfar och hälsade på!
Där bjöds det på super god mat och fika, som alltid =)
Mari barnens gammel farmor samlar på kaffe kannor i porslin och idag fick vi alla 4 välja en varsin!
Åh va dom kommer passa bra i mitt kök, NI ska självklart få bilder på dem! Men kan lova att det tog sin lilla stund innan jag kunde välja vilken jag ville ha =) hahaha Christian och Thilde bestämde sig direkt!!

NÄ natti natti på er!
Glöm inte att kolla in min BLOPPIS blogg HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0