En Speciell Söndag

Vilken underbar dag, sov ända till halv 10 idag innan det var dags att kliva upp och göra sig klar och packa inför Thildes dansuppvisning idag...
Tror nog att det mest var jag som var nervös, jag som inte ens skulle upp på scen liksom :) Haha !
Men iaf så åkte jag ut till Hagge till barnen och började locka Thildes hår och gjorde henne klar, sen åt vi lite snabbt innan jag och Thilde åkte in till stan för att lämna av henne på folkets hus för genrep innan uppvisningen.
Under tiden tog jag, Christian, Hanna och Johan en fika på engel innan vi gick tillbaka till folkan.
Tog plats och inväntade tjejerna :)
Thilde var sååå duktig, jag vart varm i hela kroppen av att se henne så lycklig, <3
Självklart fällde jag en och annan tår ska ni veta, det slog mig verkligen då att våran lilla Thilde har blivit en stor tjej nu..
Super duktiga allihopa såklart =)

Min fina Madicken Thilde (som var temat på dansuppvisningen).
Älskade underbara Du <3

Nu ska jag sova och ladda ingör en kort arbetsvecka!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: sofia

men åh så gullig hon var som madicken!

2012-05-14 @ 20:46:49
URL: http://sailorjack.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

såå gulligt :)

2012-05-15 @ 10:20:28
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0