Julen närmar sig!

Snart jul i huset, jag längtar och samtidigt inte. Har alltid älskat allt som har med julen att göra!
All snö, tända ljuslyktor, mycket tomtar, rött, rött och rött. Pyntad gran, pepparkaksbak, lussekattsbak!
Ja allt som hör julen till! Men nu, JA jag känner mig lost.......
Hoppas snart att känslan kommer! Barnens julkläder är iallafall klara det enda jag behöver fixa är ett par söta fina glittriga julskor till dem.
Nästan alla julklappar är också klara, känns riktigt skönt! Känner inte för den där hysterin i affärerna några dagar innan julafton! Paniken som uppstår när man inte hittar det man tänkt köpa till den och den... Nä fy!
Så jag tog mig en tripp till Ullared för någon vecka sen tillsammans med Carro & Alexandra och lyckades nästan hitta det mesta.
 
Annars flyter livet på, med och motgångar upp och ner hit och dit här och där!
Livet som en berg och dalbana...
Man står här och nu, och livet är bara 1 gång! Man ska aldrig glömma det och man ska verkligen se till att ha många kära omkring sig som bryr sig! Resten kan man skippa! 
Jag har lärt mig det och kommer hålla fast vid det <3
 
Egentligen har jag super mycket att berätta och dela med mig av!
Jag har så mycket att skriva om barnen, ska försöka ta mig mer tid.
Men som sagt som ni också kanske märkt, jag är inte samma gamla vanliga Emelie längre.
Med tårar i ögonen så säger jag att det är sant!
 
Återkommer ....... SNART !
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0