Lite update!

Jag har sagt det förut men säger det igen, JAG ÄLSKAR MITT JOBB!! :D
Får lära mig något nytt varje dag och jag skulle inte vilja byta bort detta jobb mot något annat i världen!!
Det gick bra att lämna barnen idag trots att dem varit hemma hela förra veckan!
Havanna åkte på höstblåsor, ingen vidare men det gick bättre ön vad kg trodde. Sen hade in skyhög feber.
Men nu är vi tillbaka i rutiner igen :-) känns fint!
Jag kör på 7-16 jobb denna vecka sen efter helgen går jag på mitt eftermiddags pass..
Då får jag tid med barnen på föemiddagarna så då ska vi börja spendera mer tid på villgott! :)

Och vi mår bra allihopa!
Thilde har blivit stor liten ska ni veta, lite mer ungdom av sig :O redan! Ska fixa håret och sminka sig, ja ni vet ;)
Havanna är super duktig på att prata, mer och mer för varje dag! Och man förstår varenda ord och meningar hon säger. :) blir så stolt!

Jag har även insett att man ska inte lita på alla och inte tro på allt som en del säger, eller ska man säga köpa allt som sägs?
Jag är iaf glad att jag har dem enstaka vännerna som jag kan dela med mig av allt till <3 få men så omtyckta!

Det var lite uppdatering!

Puss & kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0