Söndag igen då!

Fullt ös medvetslös! Sitter i soffan med min mysiga stickade tröja och tar det lite lugnt innan jag, Thilde och Ebba ska ner till stan.. Ska ta en tur till lekparken sen till dollar store :) Om dom sköter sig så får dom en varsin sak!

I fredags var hela familjen till kupolen.
Lite ledighetsshopping!
Nya höst kängor åt barnen, disco outfit åt Thilde, smink, nya örhängen åt Thilde, Havanna fick en ny dinglis (favorit) fast denna gång ett stort lejon :)
Jag och Christian kostade på oss varsitt par nya jeans :) behövligt!

Sen fixade jag även lite 5 års presenter åt Thilde som blir 5 år på torsdag!
Så har lite att stå i denna vecka :)

Var även på ett spännande möte i fredags, som jag skrev om!!
Och det gick så jävla bra, är så humlans glad!
Kommer bli en riktigt omvändning i mitt/vårat liv men det kommer bli så jäkla bra ;)
Jag firade denna roliga nyhet med Carro, vi tog oss en spontan kväll på lobbyn/underbar! :)

I igår var barnen hemma hos Syster och Niklas över dagen :) dom ville låna!
Så jag passade på att strosa runt på stan och små shoppade lite. Sen mötte jag upp Jonna för ett Zumba pass! Shit va skoj de var men svårt att hänga med första gången ;) haha! Vilken syn!

Kvällen spenderade vi med Sussie,Totto, Amanda och Johan plus alla barnen och en i magen då ;)
Super mysigt, åt tacos och bara hade det riktigt mysigt! ;)


Tack för en bra helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0