Virr varr i mitt huvud

Jag har massor med tjafs i mitt huvud! 
Just nu skulle jag bara vilja packa en väska sätta mig i bilen och åka långt bort!
Bara för att rensa huvudet lite, försöka hitta mig själv.
Ingenting är som det brukar känns det som, inget negatvit med familjen eller så!
Utan mig själv som person.
Som ni vet så skrev jag ju om att jag ville att ni skulle hålla tummarna, det var för ett jobb som jag jätte gärna ville ha men allt kan ju inte gå som man vill här i livet.
Men har en ny sak på gång och på fredag ska jag få ha ett möte med denna person.
Jag ser framemot det, det ska bli spännande!
Känner att jag behöver något nytt i mitt liv, ett nytt ljus ett nytt mål helt enkelt.
 
Och om man inte gör något åt det så kommer det inte bli så bra i slutändan!
Så nu blickar jag framåt!
 
Tur jag har mina underbara solstrålar till barn i mitt liv <3
Vad vore jag utan er!
Underbara människor, Älskar er av hela mitt hjärta
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0