Hallå där

Jag känner mig helt rubbad! Seg, utmattad och en satans huvudvärk!
Kan inte någon bara ge mig en rak höger så jag ser klart igen!!!?
Barnen är högt och lågt, funderar allvarligt på att kanske ta oss ut i stormen senare på en promenad eller nått liknande! Känner att jag behöver inandas lite frisk luft..
 
Hemma är det kaos, saker överallt och jag orkar inte jag gör bara inte det!!
Samtidigt som jag skulle vilja riva ut varenda sak ur huset varenda tapet så skiter jag i det!
Jag vill renovera nu!! Trött på hur det ser ut!
 
Äh shit va jag gnäller!
Ska försöka göra någon nytta nu, kanske fixa nå käk åt barnen innan dom blir tokiga!
 
Puss&Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0