Natti natt

Ja efter förra inlägget så somnade jag som ett litet barn! Skönt och behövligt!
Men när C kom från jobbet drog jag och Thilde och handlade mat, onyttigt fick det bli idag! Hade liksom noll lust att ställa mig vid spisen! Så Sibylla fick stå för kvällsmaten idag.
Efter det fick vi besök av Sandra och hon hade med sig isglass :) mums!

Nyss hemkommen från Alexandra, behövde komma från hemmet en stund :) och tjåla av mig lite.
Men nu är det nog dags att krama kudden imorgon ska här städas igen och sen ska jag fixa allt inför loppisen på lördag :)
Japp jag ska sälja iväg en massa, så kom och fynda!
På lördag kl 10-15 på folkets hus Ludvika!

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0